Najczęściej zadawane pytania

Uzyskaj ofertę

Jak to funkcjonuje?

Masz możliwość, stworzenia przez nas dla Ciebie bezpłatnej, indywidualnej oferty cenowej. Do tej oferty potrzebujemy producenta, dokładnej nazwy artykułu i ilości, w razie potrzeby koloru, rozmiaru, wymaganych wymiarów i oczywiście danych adresowych z miejscem dostawy.

Jeśli zamierzasz przekazać artykuł w określonym czasie, na przykład w dniu urodzin, poinformuj nas o tym składając zamówienie. Dotyczy to również sytuacji, gdy się przeprowadzasz i chciałbyś otrzymać towar w terminie późniejszym niż określono, ponieważ Twój dom zostanie ukończony później lub przeprowadzka odbywa się w innym terminie.

Ponadto pilnie potrzebujemy danych kontaktowych do komunikacji z Tobą. Ponieważ zasadniczo pracujemy z pocztą e-mail, potrzebujemy Twojego adresu e-mail już w pierwszym zgłoszeniu. Ponieważ czasami występują tutaj niepożądane utrudnienia (pełna skrzynka pocztowa itp.), numer telefonu byłby dobry, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować w razie potrzeby.

Co się stanie, jeśli zechcę przyjąć ofertę?

Po przesłaniu nam swojej prośby, odpowiedź otrzymasz zwykle pocztą elektroniczną w ciągu 2 dni. Jeśli chcesz przyjąć tę ofertę w podanej tam cenie, skontaktuj się z nami. Następnie wyślemy zamówienie pocztą elektroniczną. Możesz odesłać nam to zamówienie wraz ze swoją zgodą e-mailem lub wydrukować je, podpisać i odesłać faksem lub pocztą. Gdy tylko otrzymamy wiążące zamówienie, zamówimy towar u producenta (jeśli nie ma go w magazynie). Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od producenta prześlemy Ci rachunek pocztą elektroniczną. Na rachunku zostaniesz poinformowany o przewidywanym tygodniu dostawy i terminie płatności. (Termin płatności ok. 2 tygodnie przed terminem dostawy).

Innymi słowy: Możesz zamówić już dziś, ale otrzymać towar dopiero po 4 miesiącach (na przykład po przeprowadzce lub szkoleniu) i zapłacić dopiero 2 tygodnie przed datą dostawy.

A jeśli chcę zmienić ofertę lub zmienić zdanie?

Chcesz zmienić tę ofertę, ponieważ zdecydowałeś się na inny kolor lub chcesz poczekać z zakupem przedmiotu? Nie ma problemu! Zadzwoń lub wyślij nam mail! Zmienimy ofertę i wyślemy ją ponownie. Nie chcesz już korzystać z oferty? W takim razie daj nam znać.

Miałeś nadzieję na inną cenę? Porozmawiaj z nami! Czasami możemy wyjść Ci nieco naprzeciw w zależności od producenta i zakresu zamówienia.

Jak długo ważna jest oferta?

Ogólnie oferta jest ważna przez okres 4 tygodni od jej utworzenia.

Jeżeli producent zamierza podwyższyć cenę, okres ten ulega skróceniu do dnia poprzedzającego wejście w życie podwyżki cen. Jeśli już wiemy o zbliżającej się podwyżce cen w dniu przygotowania oferty, oczywiście poinformujemy Cię o tym wcześniej.

Czy przygotowanie oferty coś mnie kosztuje?

Nie, oferta jest zazwyczaj bezpłatna. Wyjątki mogą się pojawić, jeśli chcesz dokładnie zaplanować cały pokój.

Jeśli pojawią się jakiekolwiek koszty, poinformujemy Cię z wyprzedzeniem, ale zdarza się to niezwykle rzadko.

Zamówienie ?

Jakie mam opcje zamówienia u Państwa?

Wystarczy zamówić w sklepie internetowym lub zapytać o cenę konkretnego produktu.

W zależności od producenta, rodzaju i zakresu żądanego artykułu możemy ewentualnie zaoferować jeszcze lepsze warunki cenowe.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Gdy tylko otrzymamy zamówienie (online, e-mail, faks, poczta), natychmiast się nim zajmiemy. (zwykle tego samego dnia lub 1 dzień później) Następnie czekamy na potwierdzenie, kiedy producent może dostarczyć żądany towar. Kiedy tylko je otrzymamy, prześlemy Ci rachunek z tygodniem dostawy i odpowiednim terminem płatności.

Dlaczego w przypadku niektórych produktów muszę wprowadzać dodatkowe informacje w polu tekstowym?

W przypadku niektórych produktów, które mają bardzo dużą liczbę właściwości lub kolorów, które można wybrać, wprowadzenie numeru koloru w wolnym polu tekstowym jest łatwiejsze niż stworzenie 200 wariantów.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zdecydowanie dobrze jest najpierw zadzwonić do nas, jeśli się nad tym zastanawiasz. Ewentualnie będziemy mogli zmienić zamówienie lub omówić niejasności. Oczywiście zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość § 312 b KC, możesz anulować swoje złożone przez internet zamówienie w ciągu 14 dni. Wystarczy, że poinformujesz nas o odwołaniu pocztą elektroniczną. Następnie potwierdzimy otrzymanie anulowania i, jeśli to konieczne, uzgodnimy dalsze kroki (zwrot już zapłaconych kwot, zwrot towaru itp.)

Płatność ?

Płatność po potwierdzeniu przez Ciebie pisemnej oferty jako zamówienia:

Jeśli złożysz u nas zamówienie na podstawie oferty cenowej, zawsze otrzymasz rachunek e-mailem z odpowiednim wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru (gdy tylko otrzymamy potwierdzenie zamówienia od producenta). Prosimy o zapłatę z podaniem numeru transakcji, abyśmy mogli przyporządkować zakup.

Klientów, którzy chcieliby zapłacić od razu, prosimy o kontakt, a my niezwłocznie prześlemy rachunek. Należy pamiętać, że w tym przypadku nie możemy podać żadnych informacji o czasie dostawy lub dostępności artykułu, ponieważ zwykle nie mamy w tym momencie potwierdzenia zamówienia od producenta. Na rachunku znajdziesz również numer naszego konta bankowego.

Płatność za zamówienia online:

Podczas procesu składania zamówienia (w przypadku zamówienia online) masz możliwość wyboru różnych metod płatności. W zależności od wyboru metody płatności skutkuje to różnymi terminami płatności.

Firma Wallenfels GmbH przy żadnej z tych metod płatności nie otrzymuje dostępu do wiedzy na temat danych konta, takich jak numer konta lub kod banku.

Uzyskaj ofertę

Jak to funkcjonuje?

Masz możliwość, stworzenia przez nas dla Ciebie bezpłatnej, indywidualnej oferty cenowej. Do tej oferty potrzebujemy producenta, dokładnej nazwy artykułu i ilości, w razie potrzeby koloru, rozmiaru, wymaganych wymiarów i oczywiście danych adresowych z miejscem dostawy.

Jeśli zamierzasz przekazać artykuł w określonym czasie, na przykład w dniu urodzin, poinformuj nas o tym składając zamówienie. Dotyczy to również sytuacji, gdy się przeprowadzasz i chciałbyś otrzymać towar w terminie późniejszym niż określono, ponieważ Twój dom zostanie ukończony później lub przeprowadzka odbywa się w innym terminie.

Ponadto pilnie potrzebujemy danych kontaktowych do komunikacji z Tobą. Ponieważ zasadniczo pracujemy z pocztą e-mail, potrzebujemy Twojego adresu e-mail już w pierwszym zgłoszeniu. Ponieważ czasami występują tutaj niepożądane utrudnienia (pełna skrzynka pocztowa itp.), numer telefonu byłby dobry, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować w razie potrzeby.

Co się stanie, jeśli zechcę przyjąć ofertę?

Po przesłaniu nam swojej prośby, odpowiedź otrzymasz zwykle pocztą elektroniczną w ciągu 2 dni. Jeśli chcesz przyjąć tę ofertę w podanej tam cenie, skontaktuj się z nami. Następnie wyślemy zamówienie pocztą elektroniczną. Możesz odesłać nam to zamówienie wraz ze swoją zgodą e-mailem lub wydrukować je, podpisać i odesłać faksem lub pocztą. Gdy tylko otrzymamy wiążące zamówienie, zamówimy towar u producenta (jeśli nie ma go w magazynie). Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od producenta prześlemy Ci rachunek pocztą elektroniczną. Na rachunku zostaniesz poinformowany o przewidywanym tygodniu dostawy i terminie płatności. (Termin płatności ok. 2 tygodnie przed terminem dostawy).

Innymi słowy: Możesz zamówić już dziś, ale otrzymać towar dopiero po 4 miesiącach (na przykład po przeprowadzce lub szkoleniu) i zapłacić dopiero 2 tygodnie przed datą dostawy.

A jeśli chcę zmienić ofertę lub zmienić zdanie?

Chcesz zmienić tę ofertę, ponieważ zdecydowałeś się na inny kolor lub chcesz poczekać z zakupem przedmiotu? Nie ma problemu! Zadzwoń lub wyślij nam mail! Zmienimy ofertę i wyślemy ją ponownie. Nie chcesz już korzystać z oferty? W takim razie daj nam znać.

Miałeś nadzieję na inną cenę? Porozmawiaj z nami! Czasami możemy wyjść Ci nieco naprzeciw w zależności od producenta i zakresu zamówienia.

Jak długo ważna jest oferta?

Ogólnie oferta jest ważna przez okres 4 tygodni od jej utworzenia.

Jeżeli producent zamierza podwyższyć cenę, okres ten ulega skróceniu do dnia poprzedzającego wejście w życie podwyżki cen. Jeśli już wiemy o zbliżającej się podwyżce cen w dniu przygotowania oferty, oczywiście poinformujemy Cię o tym wcześniej.

Czy przygotowanie oferty coś mnie kosztuje?

Nie, oferta jest zazwyczaj bezpłatna. Wyjątki mogą się pojawić, jeśli chcesz dokładnie zaplanować cały pokój.

Jeśli pojawią się jakiekolwiek koszty, poinformujemy Cię z wyprzedzeniem, ale zdarza się to niezwykle rzadko.

Zamówienie ?

Jakie mam opcje zamówienia u Państwa?

Wystarczy zamówić w sklepie internetowym lub zapytać o cenę konkretnego produktu.

W zależności od producenta, rodzaju i zakresu żądanego artykułu możemy ewentualnie zaoferować jeszcze lepsze warunki cenowe.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Gdy tylko otrzymamy zamówienie (online, e-mail, faks, poczta), natychmiast się nim zajmiemy. (zwykle tego samego dnia lub 1 dzień później) Następnie czekamy na potwierdzenie, kiedy producent może dostarczyć żądany towar. Kiedy tylko je otrzymamy, prześlemy Ci rachunek z tygodniem dostawy i odpowiednim terminem płatności.

Dlaczego w przypadku niektórych produktów muszę wprowadzać dodatkowe informacje w polu tekstowym?

W przypadku niektórych produktów, które mają bardzo dużą liczbę właściwości lub kolorów, które można wybrać, wprowadzenie numeru koloru w wolnym polu tekstowym jest łatwiejsze niż stworzenie 200 wariantów.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zdecydowanie dobrze jest najpierw zadzwonić do nas, jeśli się nad tym zastanawiasz. Ewentualnie będziemy mogli zmienić zamówienie lub omówić niejasności. Oczywiście zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość § 312 b KC, możesz anulować swoje złożone przez internet zamówienie w ciągu 14 dni. Wystarczy, że poinformujesz nas o odwołaniu pocztą elektroniczną. Następnie potwierdzimy otrzymanie anulowania i, jeśli to konieczne, uzgodnimy dalsze kroki (zwrot już zapłaconych kwot, zwrot towaru itp.)

Płatność ?

Płatność po potwierdzeniu przez Ciebie pisemnej oferty jako zamówienia:

Jeśli złożysz u nas zamówienie na podstawie oferty cenowej, zawsze otrzymasz rachunek e-mailem z odpowiednim wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru (gdy tylko otrzymamy potwierdzenie zamówienia od producenta). Prosimy o zapłatę z podaniem numeru transakcji, abyśmy mogli przyporządkować zakup.

Klientów, którzy chcieliby zapłacić od razu, prosimy o kontakt, a my niezwłocznie prześlemy rachunek. Należy pamiętać, że w tym przypadku nie możemy podać żadnych informacji o czasie dostawy lub dostępności artykułu, ponieważ zwykle nie mamy w tym momencie potwierdzenia zamówienia od producenta. Na rachunku znajdziesz również numer naszego konta bankowego.

Płatność za zamówienia online:

Podczas procesu składania zamówienia (w przypadku zamówienia online) masz możliwość wyboru różnych metod płatności. W zależności od wyboru metody płatności skutkuje to różnymi terminami płatności.

Firma Wallenfels GmbH przy żadnej z tych metod płatności nie otrzymuje dostępu do wiedzy na temat danych konta, takich jak numer konta lub kod banku.

O WALLENFELS

Chcielibyście odświeżyć swój pokój dziecięcy i szukacie elastycznych mebli, które rosną razem z dzieckiem? Sklep internetowy z meblami Wallenfels z ogromnym wyborem mebli dziecięcych oferuje Wam systemy łóżek z możliwością rozbudowy, ergonomiczne biurka z regulacją wysokości, krzesła obrotowe, szafy i wiele artykułów dekoracyjnych, takich jak lampy, dywany i nie tylko. Jako specjaliści od ergonomii doradzamy również w zakresie krzeseł biurowych, materacy i stelaży z listew.